پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226925
دريافت حقوق ميليوني ظلم در حق محرومان است
تاریخ انتشار : 1395/08/15 18:22:23
نمایش : 1010
نماينده ولي فقيه در استان همدان با بيان اينکه در کشوري که تعداد زيادي از مردم که پول خريد يک عدد نان را ندارند گفت: دريافت حقوق ميليوني ظلم در حق محرومان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيت‌‌الله غياث‌الدين طه محمدي ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مدير شعب بانک کشاورزي استان همدان اظهار داشت: برخي در گذشته اعلام مي‌کردند مردم همدان خوش استقبال و بد بدرقه هستند که اين مسئله درست نبوده و مردم همدان کساني را که براي آنها تلاش و خدمت کرده باشند به خوبي بدرقه مي‌کنند.

وي با اشاره به اينکه زماني در استان همدان بدرقه مناسبي از مديران صورت نمي‌گرفت افزود: زماني که مدير خدمات ارزنده داشته و به درستي به مردم خدمت کرد بايد از وي به طور ويژه تقدير و تشکر کرد.

محمدي با بيان اينکه مديران درستکار و خدمتگذار کم داريم اظهار داشت: در کشوري که تعداد زيادي از مردم که پول خريد يک عدد نان را ندارند دريافت حقوق ميليوني اجحاف در حق محرومان است که بايد اصلاح شود.

گلايه کشاورزان همداني از تغيير مدير بانک کشاورزي

رئيس خانه کشاورز استان همدان نيز در اين مراسم با بيان اينکه کارمندان بانک‌ها تابع مقرراتي هستند که در اين زمينه با مدير سابق بانک کشاورزي در همدان اختلاف وجود داشت گفت: تبصره 11 بند ج و د با بخشنامه دولت مغايرات داشته و اين امر سبب اختلاف مي‌شود.

ابوالقاسم سوزنچي با اشاره به اينکه مقررات داخلي دست مديران بانکي را بسته و اجازه انجام امور را به وي نمي‌دهد تصريح کرد: در اين چند سال اخير به سبب به هم ريختگي وضعيت اقتصادي کار بانک‌ها مشکل بود ولي مدير سابق بانکي کشاورزي همدان علاقه‌مند براي انجام کار مردم بود.

وي با بيان اينکه بروکراسي غلط در تمام سطوح کاري حاکم بوده و بانک در اين زمينه بسيار اسير است عنوان کرد: مديران به گونه‌اي رفتار کنند که در زمان پايان کار رضايت مردم را داشته باشند چون رضايت مردم رضايت خداست.

رئيس خانه کشاورز استان همدان با اشاره به اينکه انتظار کشاورزان از بانک کشاورزي بسيار بالاست عنوان کرد: بانک کشاورزي بايد در برابر کشاورزان پاسخگو باشد چرا که در چشم مردم بانک برابر با نظام است و بدرفتاري بانک با مردم تبعات منفي براي نظام دارد.

سوزنچي با اعلام اينکه از طرف بخش کشاورزي استان همدان نسبت به تغيير مدير بانک کشاورزي همدان گلايه‌مند هستم اظهار داشت: در فرآيند و بروکراسي طولاني اداري چطور ممکن است تغيير و انتخاب مديريت بانک کشاورزي همدان به سرعت انجام شود.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html